• E-mail: customer@glukster.nl

  • 🍀 Lente-uitverkoop: Tot 45% korting✨

  • 🚀 Gratis verzending bij bestellingen vanaf €49.99

Retour- en terugbetalingsbeleid

Bij Glukster streven we ernaar onze klanten 100% tevreden te maken met het product dat ze van ons hebben gekocht.

Als u verzend- of productproblemen ondervindt, stuur dan een e -mail naar customer@glukster.nl inclusief een uitleg en foto's die de reden voor uw verzoek vermelden. En ons team zal je meteen helpen.

Vul uw adres in alle details in, anders wordt het pakket dat we u mailen naar ons teruggestuurd, of we zullen uw verzoek gewoon negeren om iedereen de problemen te besparen.

=================>> RETOURNEREN EN RUILEN <<=================

Alle producten worden geleverd met een vervangende/terugbetalingsgarantie gedurende 30 dagen vanaf de datum van aankoop. Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat dat u het hebt ontvangen. Het moet ook goed worden verpakt.

Als u uw product moet retourneren/uitwisselen, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling contact op met uw bestelling. We zullen uw aankoop na bevestiging vervangen of terugbetalen. Het verwerken van retouren kan tot 14 werkdagen duren vanaf de dag dat we uw terugkeer ontvangen. We zullen u e -mailen om te bevestigen zodra uw terugkeer is verwerkt. Lees en volg de onderstaande instructies voordat u items retourneert. Zorg ervoor dat u ons retourbeleid begrijpt en zorg ervoor dat aan alle criteria wordt voldaan voordat u artikelen fysiek naar ons terugstuurt.

* Als het item dat u hebt ontvangen niet precies correct is op onze website beschreven en niet bij u passen, kunt u e-mailen naar customer@glukster.nl om binnen 30 dagen een retour of uitwisseling aan te vragen.

* Het schriftelijke verzoek moet het bestelnummer bevatten en de te retourneren itemcode (s), de reden voor de retour: terugbetaling, grootteverwisseling of kleuruitwisseling en een uitleg en foto's die de reden vermelden.

* Zodra uw verzoek is goedgekeurd, biedt onze klantenservice u het retouradres (niet het locatieadres of het pakketadres). Stuur het item zo snel mogelijk terug naar het retouradres en stuur ons vervolgens het trackingnummer.

* Alle retouritems (s) gaan door inspecties. We zullen de juiste herscheppen of de terugbetaling verwerken wanneer we bevestigen dat het product de problemen heeft die u noemt.

* Als u een probleem heeft dat hierboven niet wordt vermeld, stuur dan een e-mail naar customer@glukster.nl binnen 30 dagen na de geleverde datum, inclusief een uitleg en foto's die de reden voor uw verzoek vermelden.

====================>> ANNULERING <<=====================

Annuleer onbetaalde bestellingen

Als uw bestelling niet wordt betaald, kunt u deze eenvoudig zelf annuleren.

Neem alstublieft contact met ons op via customer@glukster.nl voor de snelste resolutie, voeg uw bestelnummer toe. Bedankt!

Annuleer betaalde bestellingen

Als uw bestelling is betaald, moet u zo snel mogelijk contact met ons opnemen via customer@glukster.nl Helaas kunnen we uw bestelling niet annuleren zodra deze is verwerkt en/of verzonden.

========>> DEFECTE/BESCHADIGDE/VERKEERD VERZONDEN ITEMS <<===========

U komt in aanmerking voor een gedeeltelijke/volledige terugbetaling of uitwisseling als we u een defect, beschadigd of verkeerd verzonden item hebben verzonden. Als u denkt dat uw artikel tijdens de verzending is beschadigd, moet u documentatie "Proof of Damage" verkrijgen van uw bezorgcarrier, die in uw geretourneerde pakket moet worden opgenomen.

========================>> TERUGBETALING <<========================

Na ontvangst van uw pakket worden uw producten onderzocht en wordt een volledige terugbetaling uitgegeven aan uw oorspronkelijke betaalmethode. Er wordt een terugbetalingsbewijs gemaild naar het e -mailadres dat u hebt gebruikt bij het doen van uw oorspronkelijke aankoop.

* Alleen regelmatige geprijsde items mogen worden terugbetaald, helaas kunnen items met korting niet worden terugbetaald.

* Als u een item retourneert zonder onze klantenservice op de hoogte te stellen, beschouwt onze kwaliteitsafdeling het item als niet-restitueerbaar.

=================>> LATE/ONTBREKENDE TERUGBETALINGEN <<=================

Alle terugbetalingen worden bijgeschreven op uw oorspronkelijke vorm van betaling. Als u per creditcard of betaalpas hebt betaald, worden restituties binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de kaartafbraakbank gestuurd.

Als u geen terugbetaling hebt ontvangen, kunt u de volgende stappen ondernemen:

*Controleer opnieuw uw bank- of PayPal -saldo (transactie kan worden uitgesteld).

*Neem contact op met uw bank/creditcardmaatschappij (het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt vrijgegeven, omdat het tot 7-10 werkdagen kan duren om het saldo te verwerken).

Als je dit allemaal hebt gedaan en nog steeds niet je terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via customer@glukster.nl.

===========>> VERZENDKOSTEN EN HERSTELDE KOSTEN <<==============

Om uw product te retourneren, moet u uw product mailen naar customer@glukster.nl. E -mail ons met uw bestelnummer voor meer informatie.

*Kopers zijn verantwoordelijk voor de kosten van retourzending. Als er geen probleem met productkwaliteit is, vanwege de persoonlijke redenen van de klant, zoals niet leuk vinden/kiezen voor de verkeerde kleur/kies de verkeerde maat ...

*Glukster zijn verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Als het product defect is/schade/ontbrekend item/verkeerd item

*We brengen geen kosten in rekening voor kosten

Indien de retourzending veroorzaakt is door de consument, dient de consument verantwoordelijk te zijn voor de verzendkosten. De specifieke kosten dienen gebaseerd te zijn op het koeriersbedrijf dat u kiest. Indien de ontvangen goederen om redenen van onze kant beschadigd zijn of niet correct zijn, is de consument om deze reden niet verplicht om de verzendkosten te dragen.